loading...
میز و صندلی
نیاز بازدید : 45 سه شنبه 22 مهر 1399 نظرات (0)

دكوراسيون اتاق خواب ساده بايد به گونه اي طراحي شود كه همه ي نياز هاي فرد را برآورده كند . اتاق خواب محل استراحت است و بعد از يك روز كاري و فشارها و استرس هاي روزانه پناهگاهي براي به آرامش رسيدن و رفع خستگي هاي روزمره مي باشد بنابراين بايد در چيدمان و طراحي دكوراسيون آن همه ي تلاشتان را به كار گيريد تا همه ي نيازهايتان را برطرف كند . اگر تلاشتان را به كار گيريد مي توانيد اتاق خواب ساده را به زيباترين و شيك ترين اتاق تبديل كنيد . همانطور كه مي دانيد زيبايي در سادگي است و براي اتاق خواب نيز مي توانيد سادگي و زيبايي را با هم همراه كنيد .

 

دكوراسيون اتاق خواب سادهدكوراسيون اتاق خواب ساده

 

رنگ مناسب اتاق خواب با دكوراسيون ساده

رنگ اتاق خواب تاثير زيادي در روحيات و احساسات شما دارد كه بايد از بين رنگ هاي آرامش بخش انتخاب شود و از به كاربردن رنگ هاي تند و جيغ دوري كنيد . آبي يكي از رنگ هاي آرامش بخش است و مي توانيد از تركيب رنگ هاي آن براي اتاق خواب استفاده كنيد . تركيب رنگ زرد و آبي از بهترين تركيب رنگ هاست كه بيشتر براي اتاق خواب نوجوان مناسب است چون هم آرامش بخش است و هم ذهن را باز مي كند و مي تواند فضاي مناسبي براي يادگيري و مطالعه ايجاد كند .

براي اتاق هاي ساده مي توانيد از رنگ هاي خنثي استفاده كنيد ، اين رنگ ها به راحتي با رنگ هاي ديگر ست و هماهنگ مي شوند . مي توانيد پس زمينه رنگ اتاق خواب را از رنگ هاي خاكستري ، بژ و سفيد انتخاب كنيد . اگر اتاق خوابتان كوچك است از رنگ هاي روشن مثل رنگ هاي پاستيلي ، آبي روشن ، بنفش كمرنگ ، سبز ، صورتي و زرد استفاده كنيد تا اتاق روشن و دلباز به چشم بيايد . تركيب رنگ سبز و زرد نيز براي اتاق خواب مناسب است و مي تواند فضاي ساده و آرامش بخشي را ايجاد كند .

 

دكوراسيون اتاق خواب سادهدكوراسيون اتاق خواب ساده

تزيين ديوار هاي اتاق خواب با دكوراسيون ساده

رنگ ديوار هاي اتاق خواب بايد طوري باشد كه چشم را آزار ندهد و براي طولاني مدت كسل كننده نشود . مي توانيد از كاغذ ديواري هاي ساده و شيك براي يك اتاق خواب ساده استفاده كنيد . رنگ كاغذ ديواري را از رنگ هاي شاد و ملايم انتخاب كنيد تا فضاي اتاق را دلباز نشان دهد . همچنين مي توانيد ديوار را بصورت ساده رنگ آميزي كنيد و براي تزيين آن از استيكر هايي كه دوست داريد استفاده كنيد .

پرده اتاق خواب ساده

براي نما دادن به فضاي يك اتاق خواب ساده از پرده هاي زيبا و چشمگير استفاده كنيد تا فضاي اتاق را از يكنواختي خارج كند . پرده مي تواند تاثير زيادي روي دكوراسيون اتاق خواب داشته باشد و فضاي آن را عوض كند . پرده هاي اتاق خواب نبايد از طرح هاي خيلي شلوغ انتخاب شوند چون باعث مي شود اتاق شلوغ و بي نظم به چشم بيايد و آرامش فضا را به هم مي زند .

 

پرده اتاق خواب سادهپرده اتاق خواب ساده

 

نور و روشنايي اتاق خواب ساده

همانطور كه مي دانيد نور تاثير فوق العاده زيادي در همه ي دكوراسيون ها دارد . نور مي تواند دكوراسيون اتاق را نمايان كند و زيبايي آن را دوچندان كند . براي تامين نور اتاق خواب ساده مي توانيد از لوستر هاي شيك استفاده كنيد تا فضاي اتاق زيبايي بيشتري داشته باشد . نور اتاق خواب نبايد يك دست باشد به همين خاطر بايد در كنار نور لوستر از آباژور و چراغ خواب نيز استفاده كنيد ، استفاده از آباژور هاي شيك به دكوراسيون اتاق خواب ساده جلوه بيشتري مي دهد .

 

 

نور اتاق خواب سادهنور اتاق خواب ساده

 

چيدمان اتاق خواب ساده

براي چيدمان اتاق خواب بزرگترين ديوار اتاق را براي قرار دادن تخت خواب در نظر بگيريد و پاتختي ها را دو طرف آن قرار دهيد . كمد بايد در محلي قرار داده شود كه از تخت خواب بيشترين فاصله را داشته باشد و خطري براي تخت خواب نداشته باشد . آينه نبايد روبروي تخت خواب قرار گيريد كه هنگام خوابيدن تصويرتان در آن بيفتد و آرامشتان به هم بخورد . بايد كنار تخت خواب يك پريز برق قرار داشته باشد تا وقتي مي خواهيد بلند شويد به راحتي به آن دسترسي داشته باشيد .

اگر يك تخت خواب ساده داريد براي جلوه دادن به آن از روتختي هاي زيبا و شيك استفاده كنيد ، رنگ روتختي را از رنگ هاي شاد و روشن انتخاب كنيد . چند عدد بالش و كوسن با رنگ هاي مختلف و زيبا روي تخت خواب قرار دهيد تا زيبايي آن را چند برابر كند .

 

چيدمان اتاق خواب سادهچيدمان اتاق خواب ساده


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 1,676
  • بازدید کلی : 5,341